Pagina's

Vos

Alvast nadenkend over de leuke challenge bij Linda en Gerdine, ben ik gisteren eens door mijn beestenboel gegaan. Deze vos trok direct mijn aandacht, want die had ik al even niet gebruikt. Dit terwijl ik hem toch echt heel schattig en stoer vind!

Daarom maar meteen een kaart met de vos gemaakt. De kaart is gebaseerd op een Sketch van Freshly Made Sketches. Een stoere jongenskaart is het resultaat. En waar hij nu in mijn top 10 Eline diertjes staat, daar ben ik nog niet over uit. Maar hij staat er wel in!

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1355 Eline's Vos
Diamond Press - DP1249 - Fashion Dies Block Alpha Capital
Xcut dies - Tilly Daydream / Nesting Hexagons
Studio Light - PPIN73

Maak er een mooi weekend van!

Groeten,
Marjolein

7 opmerkingen:

  1. Niet alleen de vos is schattig en stoer, je hebt er een schattige en tegelijk stoere kaart mee gehad, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke combinatie van schattig en stoer heb je gemaakt in deze jongenskaart.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik word blij van jouw blogbericht!! Ik herken dat... je blijft voorlopig nog wel piekeren over je top 10 en af en toe wat schuiven :)
    Veel plezier!
    En je kaart is supertof! Zo lekker anders dan 'gewoon'!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart is dit, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is adorable! Love your cute critter! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Loving the die cut animal and the way you've used a hexagonal shape instead of a diamond! The background is great too! Thanks for playing along with FMS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super-cute little fox! Gorgeous card! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.