Pagina's

Vogels

Hallo Monique, leuk dat je me bent gaan volgen!

Van de week heb ik een al wat oudere stansset tevoorschijn getoverd. Mijn oma is namelijk 85 jaar geworden en dat moet gevierd worden! Ik hoop dat de combinatie van sfeervolle papiertjes en de vrolijke vogels bij haar in de smaak vallen. Om de kaart nog wat extra's te geven ben ik aan de slag gegaan met een wiebelkaart. De halve huisraad is voorbij gekomen voor de goede maat cirkel ;)



Gebruikte materialen
Designpapier - Action
Marianne Design Craftables - CR1351 Heart Basic Shape
Marianne Design Collectables - COL1392 Eline's Birds
Marianne Design - CS0987 Felicitaties
Label en Cijfers: AliExpress


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
De Egel - Things with wings
4-Season's Challenge Blog - Schommelkaart

8 opmerkingen:

  1. Allerliefst die vogeltjes op deze schommelkaart Marjolein. Alle materialen combineren mooi bij elkaar en ik denk dat hij van je oma een ereplaats gaat krijgen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je zo voor je oma gemaakt, Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met die vogels !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk idee om de cijfers aan de snavels van de vogels te hangen! Je oma gaat deze kaart geweldig vinden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je oma! Deze kaart zal ze zeker op prijs stellen, hij is super. Leuk idee om de vogeltjes de cijfers te laten vasthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart voor je oma, mooi! Proficiat met haar verjaardag en bedankt voor je deelname op ons 4SC-blog!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ik deze mooie kaart gemist heb. Hij is prachtig!!
    Fijne paasdagen, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.