Pagina's

Zomer!

Na een aantal wat minder warme dagen (gisteren had ik het zelfs koud, bah!) komt de zomer er weer aan. Daarom een tweetal zomerse verjaardagskaarten om alvast weer in de sfeer te komen.




Gebruikte materialen
Designpapier: Penny Black - Summertime Paperpad
Marianne Design - CS0987 (stempels)
Marianne Design Creatables - LR0365 IJshoorn met bolletjes
Marianne Design CR1360 - Basis Cirkel Rond
Marianne Design Parels

Met de onderste kaart wil ik meedoen met de Challenge van Creapaleis, thema Zomer.  
Daarnaast wil ik de kaart graag mee laten doen met de Challenge van Marianne Design Kreadiva's: alles mag met optie "op of onder het water" (Eis schmeckt immer gut beim Meer ;) een ijsje smaakt altijd goed bij het water ;) ) en Challenge 18 bij Marianne's Design Diva's: alles mag met optie Vintage (nou ja dat is deze kaart natuurlijk niet). 

Ik hoor graag wat jullie er van vinden!!

Groeten,
Marjolein

1 opmerking:

  1. Wat een beeldige kaartjes Marjolein...hier word je vrolijk van toch...
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.