Pagina's

LiftChallenge #113

Het is alweer even geleden dat ik bericht plaatste. Ik zit momenteel ziek thuis, omdat ik overspannen ben. Van mijn bedrijfsarts moet ik vooral veel dingen doen die ik leuk vind. Dat doe ik wel, maar ik voel me er ook bezwaard bij. Het is een kunst om dat soort gedachten en gevoelens los te laten. Ik merk wel dat creatief bezig zijn mijn enige manier is om mijn gedachten stop te zetten. Dus heb ik de afgelopen week behoorlijk wat kaartjes gemaakt. 

Onderstaande kaart heb ik vandaag gemaakt. Sinds tijden heb ik weer eens een Magnolia-stempel gebruikt en gekleurd. Ik vond haar perfect passen bij  LiftChallenge #113. De opdracht is om een een afbeelding, gestempeld én ingekleurd, welke uit een zelf getekend kader 'popt' te maken. Een leuke opdracht, waar je wel een beetje geluk bij nodig hebt om de randjes goed uit te laten komen. Wat denken jullie ervan?


 


5 opmerkingen:

  1. Ik kom hier via de liftchallenge, wat een mooie kaart heb je daarvoor gemaakt, zo lief.
    Beterschap en gewoon lekker ontspannen ook al is het lastig en probeer je niet schuldig te voelen. (helaas ervaringsdeskundige).
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift, en wat heb je het kader mooi gemaakt zeg!
    Dank je wel voor het meedoen, en veel sterkte met je gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vervelend om zo thuis te moeten zitten.... makkelijker gezegd dan gedaan hè, "ga leuke dingen doen". Dit kaartje is in ieder geval super gelukt!! Ik zie al zoveel mooie kaartjes voorbij komen terwijl ik zelf echt nog niet op een idee kom.....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.