Pagina's

Vintage kaartjes

Na een tijdje geveld te zijn door de griep (bah!), ben ik weer rustig aan begonnen met het maken van een kaartje. Dit keer een ander soort dan ik gebruikelijk maak, namelijk een vintage kaart! Ik had het papier van Graphic 45 al een hele tijd in huis, vooral omdat ik de plaatjes zo schattig vind. Tot op heden heb ik er niets mee gedaan. 


Gebruikte materialen:
Designpapier Graphic '45 - Secret Garden

CraftEmotions 130501/1150 Tekst Gefeliciteerd NL

Marianne Design Creatables - LR0395 Border Set Wave
Lint - Onbekend merk
Bloemen - Onbekend

Met onderstaande kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
We Love Vintage Challenges #78 - Maak een Vintage kaart/creatie met een lief plaatje erop
Kaartjes Inspiratie Challenge #96 - Bingo! (bloemen, touw/lint, knoop)


Gebruikte materialen:

Designpapier Graphic '45 - Secret Garden
Lint - onbekend merk
Bloemen & Knoop - Onbekend merk
Marianne Design Craftables - CR1351 Heart Basic Shape
Marianne Design - CS0852 Teksten Algemeen Recht


Schattig plaatje hè? Deze doet me denken aan de tekeningen van Rie Cramer, waar ik vroeger een boekje van had.

Fijne zondag!


4 opmerkingen:

  1. This is a beautiful card Marjolein, I love the Graphic 45 papers and fabulous design. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Marjolijn ... Prachtig is het dp van Graphic 45 ... Het plaatje van het onderste kaartje is super lief !
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes, Odette (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief kaartje en heel mooi gebruik gemaakt van het prachtige graphic 45 papier....die hebben toch zulke prachtige papierlijnen...
    Fijne avond en groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.