vrijdag 8 juli 2016

In de lift

Onderstaande kaart heb ik gemaakt om mee te laten doen in de LiftChallenge #106.
Ik vind het een leuke te liften kaart. Ik ga hem vaker gebruiken: hij is eenvoudig en toch stijlvol.


 Gebruikte materialen:
Maja Design designpapier: LIfe in the Country
CrafTables CR1249 - Square & Flower Stitch
CraftTables CR1352 - Label Basic Shape 
Creatables LR0105 - Flora 1
CraftEmotions clearstamps A6 -tekst NL Gefeliciteerd artikelnummer130501/1150
Marianne Design - Gems JU0953


Op het nippertje dacht ik er aan om deze post te plaatsen. De vorige challenge kwam ik er te laat achter :( 

Goed weekend alvast!

Groeten,
Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je nog op tijd bent. Als je zoveel tijd in hebt gestoken, is het leuk om mee te doen, zodat wij ook mee kunnen genieten!
    Mooi gelift, dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker nog op tijd en wat een mooie lift!! Jij papier/kleurkeus en bloemen maken het een heel stijlvolle kaart inderdaad. Fijn dat je meedoet, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen