Pagina's

In de lift

Onderstaande kaart heb ik gemaakt om mee te laten doen in de LiftChallenge #106.
Ik vind het een leuke te liften kaart. Ik ga hem vaker gebruiken: hij is eenvoudig en toch stijlvol.


 Gebruikte materialen:
Maja Design designpapier: LIfe in the Country
CrafTables CR1249 - Square & Flower Stitch
CraftTables CR1352 - Label Basic Shape 
Creatables LR0105 - Flora 1
CraftEmotions clearstamps A6 -tekst NL Gefeliciteerd artikelnummer130501/1150
Marianne Design - Gems JU0953


Op het nippertje dacht ik er aan om deze post te plaatsen. De vorige challenge kwam ik er te laat achter :( 

Goed weekend alvast!

Groeten,
Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.