dinsdag 5 juli 2016

Altenew Daisy

Ook ik ben overstag gegaan voor Altenew! Wat een mooie stempels hebben ze! Helaas zitten ze in het wat duurdere segment, waardoor ik beperkt ben in wat ik kan aanschaffen. Maar om te starten heb ik Altenew Daisy gekocht. Met deze stempel heb ik een blauwe en roze kaart gemaakt. Het lijken wel verschillende stempels zo in een andere kleur! Deze stempel is wel te doen zonder Misti, maar het is wel goed opletten.




Gebruikte materialen:
Altenew - Daisy
ColorBox - Olive, Citrine, Moss Green
ColorBox - Orchid, Razzberry, Ruby
ColorBox - Smoke Blue, Cerulean, Midnight
Marianne Design - Clear stamp gefeliciteerd CS0960
Plakparels onbekend merk
Kraft fotohoekjes - eerdere aankoop Hema
ColorCore - Rose Embroidery

Hoe maken jullie je keuzes om wat duurdere materialen wel of niet aan te schaffen? 

2 opmerkingen:

  1. Je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt met deze stempels, ze zijn zo mooi! Ik heb toevallig pas een alfabet en nog een tekststempelset van Altenew gekocht. Ik koop eerlijk gezegd meestal de wat duurdere spullen omdat ik merk dat ik die toch het meest gebruik en het mooist vind. Liever wat minder en waar ik dan ook echt vaak naar grijp dan veel minder bruikbaars. Ik probeer wel altijd te bedenken of de stempels of stanzen voor meerdere doeleinden gebruikt kunnen worden, zodat je er niet snel op uitgegeken bent. En ben ik dat wel, dan zet ik het op Marktplaats en krijg voor je de mooie spullen nog best een leuke prijs terug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daniƫlle, leuk dat je reageert op mijn vraag. Ik bekijk het inderdaad vaak ook op die manier. Een paar goede (wat duurdere) basisgereedschappen of tekststempels en de dingen waar ik verliefd op ben. Ook ik verkoop mijn miskopen of materialen waar ik op uitgekeken ben via Marktplaats. Heeft een ander er ook nog wat aan :) Goed weekend!

      Verwijderen