Pagina's

Er is er een jarig

De challenge van Dutch Card Lovers, is om een kaart te maken die gelift is. Ik heb als uitgangspunt een kaart van één van mijn favoriete designers gebruikt: Marleen. Het gaat om deze kaart (klik op de foto en je komt bij het blogbericht van Marleen uit):




Ik ben zo blij met mijn Label- en Square & Flower mallen! Die ga ik in de toekomst vast nog veel vaker gebruiken. Onderstaand mijn uitwerking.



Gebruikte materialen:
Clear Stamp Versjes CS0963 - Er is er een jarig (NL)
CrafTables CR1249 - Square & Flower Stitch
CraftTables CR1352 - Label Basic Shape 
Mattie's Mooist MB0158 - Zwanen
Lint: Tilda en onbekend
Maja Design - Vintage Summer Basics1934 
Hanger - Uit een setje van de Action


Leuk om weer eens wat anders dan een standaard rechte kaart te maken! Veel plezier en succes voor alle deelnemers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.