woensdag 29 juni 2016

Er is er een jarig

De challenge van Dutch Card Lovers, is om een kaart te maken die gelift is. Ik heb als uitgangspunt een kaart van één van mijn favoriete designers gebruikt: Marleen. Het gaat om deze kaart (klik op de foto en je komt bij het blogbericht van Marleen uit):




Ik ben zo blij met mijn Label- en Square & Flower mallen! Die ga ik in de toekomst vast nog veel vaker gebruiken. Onderstaand mijn uitwerking.



Gebruikte materialen:
Clear Stamp Versjes CS0963 - Er is er een jarig (NL)
CrafTables CR1249 - Square & Flower Stitch
CraftTables CR1352 - Label Basic Shape 
Mattie's Mooist MB0158 - Zwanen
Lint: Tilda en onbekend
Maja Design - Vintage Summer Basics1934 
Hanger - Uit een setje van de Action


Leuk om weer eens wat anders dan een standaard rechte kaart te maken! Veel plezier en succes voor alle deelnemers!

4 opmerkingen:

  1. Wauw Marjolein... ik voel me vereerd, hihi. Je hebt mijn tag schitterend gelift en een hele eigen 'look' gegeven, erg mooi gedaan!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige lift hoor mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gelift heb je label van Marleen, die van jou doet er niet voor onder. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Marleen is favoriet in onze challenge, dat begrijp ik wel! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen