vrijdag 20 mei 2016

Liften

Op mijn speurtocht in blogland, kwam ik LiftChallenge tegen.
De challenge voor deze week sprak mij direct aan. Clean and Simple, frisse kleuren, een mooi voorbeeld.
Ik heb mijn best gedaan op onderstaande kaart. Eentje voor wanneer je te laat aan een verjaardag denkt.


Gebruikte materialen:
KaiserCraft Clear Stamps - Stains
Stampin'up - Flower Shop
Joy! Crafts - Noor Design  6410/0013
KaiserCraft Self Adhesive Pearls Teal en Plum
ColorBox Harbor, Baby Blue en Chestnut
Distress Ink Ground Espresso en Broken China

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden! Succes aan de andere deelnemers.

9 opmerkingen:

  1. Nou ik vind hem schitterend...heel apart van kleur ook...een winner!
    Ik ben nog niet klaar maar morgen plaats ik hem!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je volgen want je maakt leuke dingen en ik kan je beter in de gaten houden!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan, super kleuren en mooie combinatie van stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een supermooie lift met prachtige stempels! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi.... Leuke kleurencombinatie en stempels! En idd die heb je ook nodig!!! Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice! Lekker strak en crispy vind ik deze, en de kleuren combi is top! Hartstikke leuk en dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie liftkaart, bloemen en spetters en mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen